צימרים בצפון עם בריכה מחוממת

צימרים בצפון עם בריכה מחוממת

חשוב לכל אחד מאיתנו היוצא לחופש למצוא את המקום הטוב ביותר בשבילו, את המקום בו הוא ירגיש בנופש אמיתי ואיכותי. הרצון לשדרג כל חופשה אליה אנחנו יוצאים הגיע לאוזני בעלי הצימר והם כבר חשבו קדימה בשבילנו והגיעו לטרנד הבא- צימרים עם בריכה מחוממת. בעונת החורף אנחנו מעדיפים להישאר תחת הפוך בבית ולשתות כוס תה חם אבל לא חשבנו על כך שנופש בענת החורף הקרה זולה יותר בכמה מאות שקלים מנופש בעונת הקיץ. בנוסף לכך שהנופש זול יותר הוסיפו לנו אטרקציה לא קטנה בצימר אשר תשדרג את כל השהות שלנו בנופש- בריכה מחוממת. בעונת הקיץ אין בעיה- הבריכה מרעננת וכל מה שצריך הוא לקפוץ קפיצת ראש ולהתרענן מהחום הלוהט. החורף יותר בעייתי לנו ולא משנה לאיזה סוג של נופש אנו יוצאים- חשוב שתהיה בריכה מחוממת.

סוגי הנופש

בנופש משפחתי חשוב שהבריכה תהיה מחוממת ומקורה וכך הילדים לא יתקררו ולא נצטרך לרדוף אחריהם עם המגבת.
בנופש רומנטי תוכלו לשהות בתוך הבריכה עם כוס שמפנייה מבעבעת, לכול תותים עם קצפת ולשמוע את רעש הגשם מטפטף מעליכם.
בנופש עם החברים או ערב גיבוש תוכלו לשהות במתחם הבריכה המקורה והחמימה ולהעביר ערב שלם במסיבת קריוקי, ארוחות טעימות וערב מהנה.

מה יש בצימרים?


מלבד הבריכה המחוממת שהיא השוס של הנופש, תיהנו גם ממיטה נוחה ורכה, סלון מרווח ואיכותי, ג'קוזי גדול, מטבח מאובזר, פינת אוכל, פינת ישיבה, חדרי רחצה הכוללים מגבות ומוצרי אמבט ועוד פינוקים וריהוט מעוצב. ישנם מאחרים בצימרים בצפון עם בריכה מחוממת שיגישו לכם ארוחת בוקר גלילית עשירה אל החדר או אל מתחם הבריכה (כרצונכם), יפנקו אתכם בבקבוק יין, שוקולדים, שתייה קלה ועוד... באפשרותכם להזמין פינוקי ספא וטיפולים משחררים וכמו כן לבקש מהמארחים שלכם לארגן את הצימר לפני הגעתם ולהוסיף לו בלונים, נרות, פרחים, עוגה וכל מיני דברים הרצויים לכם- הכל תלוי בסיבה לשמה הגעתם לצימר.

באתר צימרים לפי שעה בצפון תוכלו למצוא רשימה ארוכה של צימרים עם בריכה מחוממת בצפון, מפות הגעה והסבר על פנים ותכולת הצימר.

מכיוון שלא בכל האתרים תמצאו צימרים עם בריכה מחוממת בצפון שפנויים ולכן אנו ממליצים לכם לקבוע יעד מראש ולשריין לכם תאריך.
במידה ולא מצאת את שחשקה נפשכם, תוכלו לפנות לייעוץ המקצועי של האתר, במענה אנושי ותוכלי לקבל ייעוץ חינם על צימר עם בריכה מחוממת שהכי מתאים לכם...

שם הצימר :שלווה בעמק | איזור :כנרת גליל תחתון ישוב :אביטל טלפון :052-9124977