צימר עם בריכה בצפון

מהו צימר עם בריכה בצפון

היום אנחנו בתור נופשים ומטיילים שפקדנו כבר כל מיני אתרים ומקומות תיירות לא מסתפקים בצימר רגיל שהוא רק עם חדר ואולי ג'קוזי, אנחנו רוצים ללכת על הדבר הכי גדול והכי מהנה- צימר עם בריכה!
לא משנה באיזו עונה של השנה אתם יוצאים לנופש שלכם תמיד יש פתרונות ורעיונות לבעלי הצימרים.
הצפון מאז ומתמיד היה המקום עם האטרקציות הכי מעניינות ועם הצימרים הכי איכותיים ובשל כך הגיעו המון תיירים ומבקרים מה שהוסיף עוד יותר למקצועיות של בעלי הצימרים והביא לשיפור האירוח שלנו הנופשים.

צימרים עם בריכה- סוגי בריכות

ישנם מבחר סוגי בריכות בסוגי צימרים חדרים לפי שעה בצפון שונים ומגוונים וכך תוכלו להתאים לכם את הבריכה אליה אתם הכי מתחברים ולבחור את הצימר הרצוי.
ישנן בריכות המיועדות לזוגות רומנטיים- בריכה אינטימית ומבודדת ומסביבה תאורה לילית, בריכות המתאימות למשפחות- בריכה רחבה וגדולה יותר עם אזורי בטיחות לילדים (מים רדודים וכדומה), בריכות לקבוצות- בריכה גדולה יחסית עם מתחם רחב סביבה, בריכות אקולוגיות, בריכות המבוססות על מי מלח ללא תוספת כלור והכי טרנדי בצפון בעונת החורף- בריכה מחוממת ומקורה במיוחד לקיציים שביניכם שלא מעזים לצאת בחורף ומייחלים לבואם של ימי הקיץ המיוזעים יתאים צימר עם בריכה מחוממת ומקורה ובכך ליצור לכם אווירה קיצית גם אם בחוץ יורד גשם.
כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור מהו סוג הנופש אליו אתם רוצים לצאת, לבחור את הבריכה המתאימה לכם וכך לבחור צימרים עם בריכה שיענה על כל דרישותיכם!

מה עוד בצימרים עם בריכה בצפון?


מלבד הבריכה עצמה בחצר תוכלו ליהנות ממדשאות ירוקות ומטופחת, כסאות נוח ומיטות שיזוף, פינות ישיבה מוצלות ונעימות, עמדת ברביקיו מקצועית, ספות קונכייה, ערסלים, עצי נוי ופרי ועוד. בתוך הצימר כמובן תקבלו את הדברים החשובים לכל אירוח- מיטות נוחות ומפנקות, חדרי רחצה עם מוצרי אמבט, סלונים רחבים, מסכי צפייה המחוברים לכבלים או ללווין, מטבח מאובזר בכלי מטבח ומוצרי חשמל להכנת ארוחות, פינת אוכל , פינת ישיבה ועוד...

מה לגבי פינוקים אתם שואלים?


ישנם צימרים המפנקים ביד רחבה את האורחים שלהם וכוללים במחיר האירוח ארוחות בוקר עשירות, יין משובח, פירות העונה, שתייה קלה וחלב טרי במקרר, שוקולדים, עוגיות ועוגות הבית ועוד פינוקים נוספים. במידה וחסרים לכם חלק מן הדברים שאתם רוצים תוכלו להזמין מראש ובתוספת תשלום וכן תוכלו להזמין טיפולי ספא ועיסויים בצימר עצמו או ברחבת הבריכה.

אטרקציות בצפון

קיימות לא פחות אטרקציות באזור ה- צימרים חדרים לפי שעה בצפון וכך לא תצטרכו לנסוע מרחקים ארוכים כדי להגיע למקום בו אפשר ליהנות עם כל המשפחה או עם בן /בת הזוג. נחלים, שמורות טבע, מבצרים, החלקה על הקרח, פארקים וגנים לאומיים, טיולי סוסים, טיולי טרקטורונים, טיולי ג'יפים, חופי ים, חופי הכנרת וספורט ימי ועוד שלל אטרקציות היכולות למלא את זמנכם בזמן הנופש בצימרים עם בריכה בצפון.

"חכמים בשמש"

מומחים ממליצים להימרח בקרם הגנה בכל עונות השנה (כן גם בעונת החורף) כדי לשמור לחלוטין על עורנו.
כדי להבטיח לעצמכם חופשה איכותית וטובה שתשפיע עליכם לאורך זמן, נופש שלא יגרע מכם משהו בעתיד חשוב לשמור על הכללים.
רצוי להימנע ככל האפשר מחשיפה אל השמש בין השעות 10:00-16:00 שאלו השעות בהן החשיפה לשמש היא הגרועה ביותר בעקבות עוצמת הקרינה לפי האגודה למלחמה בסרטן.
הנה חמישה כללי יסוד ביציאתכם לשמש:
• התלבשו היטב- לבשו בגדים המכסים את מרבית אזורי הגוף כדי להימנע מחשיפה מוגברת לשמש, את האזורים הגלויים לשמש יש למרוח במסנן קרינה (קרם הגנה).
• חבשו כובע רחב שוליים שיגן על העיניים, הפנים, הצוואר והעורף
• הרכיבו משקפיים- כך תמנעו ככל האפשר מהקרניים העל סגולות.
• מסנן קרינה- הימרחו במסנן קרינה לפחות חצי שעה לפני יציאתכם אל השמש, מומלץ להימרח בקרם הגנה בו המקדם הגנה מינימום 30+
• שתייה מרובה- כשחם לנו אנו מזיעים וכך מאבדים נוזלים מבהירות, זכרו לשתות הרבה מים כדי למנוע התייבשות "מכת שמש" והרגשה רעה.