צימרים למסיבת רווקות

צימר המתאים למסיבת רווקות בצפון

תחשבו על מקום פרטי שסגור רק עבורכם, שיא הפרטיות והחופש לחגוג את מסיבת הרווקות כמו שחלמתן תמיד, דשא גדול, בריכה ענקית, ג'קוזי, ספא ונוף מהפנט.

מסיבת רווקות מתאפיינת במסיבה גדולה עם כל החברות הטובות, אוכל טוב, מוסיקה עד אור הבוקר ועוד.. בצימרים בצפון למסיבת רווקות תוכלו ליהנות מכל העולמות ולחגוג כמו שתמיד חלמתן.
צימר יוקרתי במתחם סגור עבורכן, בריכה, ספא, נוף מדהים, פרטיות, חניה צמודה והרבה כיף כמו שיש רק ב- צימר יוקרתי בצפון .

מסיבת רווקות- מה חשוב לדעת?

אם הגיע היום המיוחד שלכן או של אחת מהחברות שלכן חשוב שתשבו רגע ותחליטו בדיוק מה אתן רוצות שיהיה לכן במסיבה ומה סוג האירוע שאתן רוצות לחגוג ב- צימרים בצפון לדוגמא- יש בנות הרוצות לחגוג את מסיבת הרווקות שלהן באווירה שקטה ורגועה ממש כמו במסיבות של העשירון העליון ויש כאלה הרוצות רעש ומסיבה רועשת ושמחה. כל צימר הוא שונה ומתאים לסוג אחר של אירוח ולכן ההחלטה החשובה ביותר היא מה סוג האירוע.

אם חשקה נפשכם במסיבה רגועה, אווירה נינוחה ורמה גבוהה תוכלו לבחור גם בצימרים הקרובים למקומות מגורים כי אתן לא תרעישו והשכנים לא ירגישו בקיומכן, תוכלו ליהנות בתוך הצימר מהג'קוזי המרווח, לשתות שמפנייה ולהעביר ערב רגוע ומיוחד עם החברות הטובות שלכן. אם החלטתן שאתן רוצות מסיבה פרועה ומרעישה עדיף שתבחרו צימר מרוחק ומבודד מבתי מגורים וכך תוכלו ליהנות מבלי שמישהו יפסיק לכן את החגיגה. תוכלו להזמין מערכת קריוקי, לשבת בחצר על שפת הבריכה, לרקוד וליהנות.

תכלות הצימרים חשובה לא פחות


אל תשכחו שאתן מגיעות למקום שאינו קרוב לבית שלכן ולכן חשוב שתכינו הכל מבעוד מועד וגם תבדקו שהצימר אליו אתן מגיעות יכלול את הדברים החשובים לכן- מספר חדרי שינה עם מיטות נוחות, מטבח מאובזר בכלי מטבח ומוצרי חשמל להכנת ארוחות או לפחות לחמם אותן אם הבאתן מהבית, סלון מרווח בו תוכלו לשבת כולכן, חדרי רחצה עם מגבות איכותיות ומוצרי אמבט, מסכי צפייה המחוברים ללווין או לכבלים, שולחן אוכל לארוחות ועוד דברים החשובים לכן במקום בו תשהו. אם לא הספקתן להגיע לפני בעלת השמחה ולקשט את הצימר תוכלו לבקש מבעלי הצימר להוסיף לכם בלונים, פרחים ועוד כל מיני דברים עליהן חשבתן...

כאן באתר צימרים בצפון תחת קטגורית צימרים למסיבת רווקות בצפון, ריכזנו עבורכן, הרווקות הנרגשות, את כל הצימרים האיכותיים בצפון שבהם ניתן לחגוג מסיבת רווקות.

צימרים למסיבת רווקות

צימרים לקבוצות בצפון
 
הצימרים לקבוצות בצפון הם צימרים גדולים ומרווחים, מאובזרים בכל מכשירי החשמל והאלקטרוניקה שתזדקקו להם במהלך החופשה – טלוויזיה המחוברת לשידורי הלוויין, מכשיר DVD, לעיתים מערכת קולנוע ביתית ואפילו עמדת קריוקי, המטבחים מאובזרים לחלוטין – מקרר, מיקרוגל וקומקום חשמלי ופינות אוכל גדולות.
במפגשים חברתיים גדולים עם החבר'ה מהצבא, או לצורך טיולי משפחות צימרים לקבוצות עם בריכה יהיו אטרקציה בפני עצמה... בחצר הצימר בריכת שחייה רגילה, או מקורה ומחוממת –אתר צימרים בצפון ריכז בעבורכם כך  שאת הפרטים האלו ניתן להבין מגלריית התמונות העדכנית ומהמלל וההסבר הקצר המצורפים לכל פרסום צימר לקבוצות בצפון , פינות מנגל ומרכז בידורי שיכול להכיל שולחן סנוקר, פינות ישיבה ושיזוף, ערסלים ועוד אפשרויות שונות.

מרכזי אטרקציות סביבתיות נמצאים בכל הארץ והצימרים לקבוצות בהחלט מהוות תחליף הולם לכל חדר אירוח אחר בבית מלון חונק וסוגר. ב- צימרים משפחתיים רבים ע"י תיאום מראש עם בעלי הצימרים תוכלו להנות מארוחות בוקר שיוגשו לצימר בשעה שנקבעה, להנות מג'קוזי מפנק, לצאת לטייל באזור ולחזור לצימר גדול ומרווח שהילדים והמבוגרים ייהנו לשהות בו.

צימרים חדרים לפי שעות לקבוצות מסוגלים לאכלס כמות גדולה של אנשים – לעיתים עד 20 איש, ובמידת הצורך תמיד אפשר לבקש להוסיף מזרנים נוספים.

אופציה נוספת בתחום הצימרים לקבוצות הם מתחמי הצימרים. במתחמי צימרים יוקרתיים בצפון קבוצה גדולה יכולה להתחלק ללינה במספר צימרים ובצורה זו לחוות גם את היחד וגם להנות משקט ורגיעה ופרטיות. במתחמי הצימרים המרכז הבידורי יהיה משותף ושם תימצא הבריכה, פינת הבר-בי-קיו, מדשאות ואפילו חדר אוכל גדול לכולם יחד.

לסיים יום של טיול קבוצתי בצימר לקבוצות ישר לתוך הג'קוזי והבריכה, לשחק סנוקר או פינג-פונג, להכין ארוחת ערב משותפת בפינת הבר-בי-קיו, יהיו סיום מושלם ליום מושלם בצימרים לקבוצות שהם מושלמים בפני עצמם.